מדיניות ביטול עסקה / עסקת מכר מרחוק

א. על פי חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981, רשאי צרכן שרכש שרות ב"עסקת מכר מרחוק" (רכישה דרך אתר אינטרנט או רכישה טלפונית) לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מביצוע העסקה, בתנאי שהביטול נעשה עד 48 שעות לפני קבלת השירות.

ב. בביטול עסקת מכר מרחוק, תגבה החברה דמי ביטול בגובה 5% מסכום הרכישה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם. בנוסף רשאית החברה אם וככל שחויבה בעמלות נוספות על ידי חברת האשראי בגין ביצוע+ביטול העסקה, לקזז אותן מסך ההחזר המגיע ללקוח.

ג. במקרים של דחיית טיסה עקב תנאי מזג אוויר שאינם מאפשרים את קיומה, הטיסה תדחה למועד חדש שיוסכם בין הצדדים ולא תתבטל.

ד. החברה תזכה את חשבון הלקוח (לאחר קיזוז הסכומים כפי שפורט לעיל) בתוך 14 ימי עסקים מיום הודעת הביטול שנמסרה על ידי הלקוח.

ה. בכפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981, הזכות לביטול עסקה אינה חלה על מוצרים שיוצרו או הורכבו במיוחד עבור הצרכן.

בהתאם לאמור לעיל, לא ניתן לבטל עסקה בגין רכישת שוברי טיסה שהונפקו ונשלחו כמתנה לכתובת מייל שמסר הלקוח. השוברים כוללים קוד ייחודי המאפשר רכישת חבילה באופן עצמאי באתר ע"י מקבל השובר ותקפים למשך שנה אחת.

ו. החברה תהיה רשאית לבטל עסקה ולהשיב לצרכן את כספו במקרים הבאים:

  • טעות קולמוס – נפלה טעות במחיר באתר/באפליקצייה, במפרט, במק"ט, בזמינות המלאי, בתמונה וכד'
  • במצבים של כוח עליון: אי כשירות של כלי הטייס ו/או מצבו הבריאותי של הטייס, אי כשירות מסלולי ההמראה או סגירה זמנית של המנחת (עקב עבודות תחזוקה וכד'), פעולות איבה, מלחמה, טרור, ימי אבל, מגפות וכדומה.
  • במקרים בהם לא ניתן לנהל את האתר ואת ההזמנות שבוצעו בו כסדרם והתעורר חשש שהחברה לא תוכל לעמוד בהתחייבותה כלפי הלקוח בשל תקלות חמורות בשרתים, במחשבים ובתקשורת הטלפוניה של החברה, בשל מתקפת סייבר על שרתי ומחשבי החברה, בעיות בתקשורת רשת הסלולר וכדומה, אשר עלולות למנוע את המשך פעילותו התקינה של האתר ומתן השירות התקין ללקוח.

ז. ביטול העסקה על ידי הצרכן בכפוף להוראת החוק, יעשה על ידי מתן הודעה לבית העסק באמצעות הטלפון, הדואר האלקטרוני או דרך אתר האינטרנט של החברה. ההודעה תכלול את פרטי הלקוח (שם ומספר זהות), טלפון, מספר ההזמנה ותאריך הטיסה שנקבע.

להלן פרטי ההתקשרות עם החברה לצורך ביטול עסקה:

כתובת מייל:  Udi@UFly.co.il

טלפון: 052-2-457-457

האם ניתן לשנות את מועד הטיסה לאחד שתואמה?

שינוי מועד/זמן הטיסה מתאפשר עד 48 שעות לפני הזמן שתואם ושוריין עבורכם. בשל חלונות הטיסה הקצרים שלנו (התלויים במזג האוויר), זה זמן ההתרעה הסביר שנוכל כנראה לקבל טיסה במקום זו שבוטלה. זכרו, שההתחייבות למועד ולזמן הטיסה הינה הדדית ושמדובר כאן גם בפרנסתו של הטייס. כמו שלא הייתם רוצים שהטייס יבטל או ישנה לכם את מועד/זמן הטיסה (בטח אם מדובר בטיסת יום הולדת, יום נישואין וכדומה) נהגו גם אתם בהוגנות וכבדו את ההתחייבות כלפי הצד השני.
על אף האמור לעיל, ומתוך רצון להעניק ללקוחותינו שירות מעבר למצוין, במקרים חריגים(כוח עליון), בהם נמנע מכם מלהגיע לטיסה, ובתנאי שעדכנתם את הטייס על כך מבעוד מועד, בטרם הגעתו אל המנחת, יונפק לכם שובר טיסה חדש, התקף למשך לשנה ממועד הטיסה המקורי. במידה ולא הופעתם לטיסה, ללא כל הודעה מראש, לא יינתן כל החזר כספי או שובר טיסה חלופי.

שוברי טיסה מתנה

 לא ניתן לבטל עסקה בגין רכישת שוברי טיסה שהונפקו ונשלחו כמתנה לכתובת מייל שמסר הלקוח. השוברים כוללים קוד ייחודי המאפשר רכישת חבילה באופן עצמאי באתר ע"י מקבל השובר.

יש לכם שאלה?
אנחנו כאן כדי לענות:

כתובת מייל:  Udi@UFly.co.il

טלפון: 052-2-457-457

נגישות