תנאי שימוש – תקנון אתר

בביצוע הרכישה באתר הנך מאשר/ת כי קראת את התנאים וההגבלות שלהלן וכי הם מוסכמים ומקובלים עלייך:

מדיניות ביטול עסקה / עסקת מכר מרחוק

א. על פי חוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981, רשאי צרכן שרכש שרות ב”עסקת מכר מרחוק” (רכישה דרך אתר אינטרנט או רכישה טלפונית) לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מביצוע העסקה, בתנאי שהביטול נעשה עד יומיים לפני קבלת השירות.

ב. בביטול עסקת מכר מרחוק, תגבה החברה דמי ביטול בגובה 5% מסכום הרכישה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם. בנוסף רשאית החברה אם וככל שחויבה בעמלות נוספות על ידי חברת האשראי בגין ביצוע+ביטול העסקה, לקזז אותן מסך ההחזר המגיע ללקוח.

ג. במקרים של דחיית טיסה עקב תנאי מזג אוויר שאינם מאפשרים את קיומה, הטיסה תדחה למועד חדש שיוסכם בין הצדדים ולא תתבטל.

ד. החברה תזכה את חשבון הלקוח (לאחר קיזוז הסכומים כפי שפורט לעיל) בתוך 14 ימי עסקים מיום הודעת הביטול שנמסרה על ידי הלקוח.

ה. בכפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981, הזכות לביטול עסקה אינה חלה על מוצרים שיוצרו או הורכבו במיוחד עבור הצרכן.

בהתאם לאמור לעיל, לא ניתן לבטל עסקה בגין רכישת שוברי טיסה שהונפקו ונשלחו כמתנה לכתובת מייל שמסר הלקוח. השוברים כוללים קוד ייחודי המאפשר רכישת חבילה באופן עצמאי באתר ע”י מקבל השובר ותקפים למשך שנה אחת.

ו. החברה תהיה רשאית לבטל עסקה ולהשיב לצרכן את כספו במקרים הבאים:

  • טעות קולמוס – נפלה טעות במחיר באתר/באפליקצייה, במפרט, במק”ט, בזמינות המלאי, בתמונה וכד’
  • במצבים של כוח עליון: אי כשירות של כלי הטייס ו/או מצבו הבריאותי של הטייס, אי כשירות מסלולי ההמראה או סגירה זמנית של המנחת (עקב עבודות תחזוקה וכד’), פעולות איבה, מלחמה, טרור, ימי אבל, מגפות וכדומה.
  • במקרים בהם לא ניתן לנהל את האתר ואת ההזמנות שבוצעו בו כסדרם והתעורר חשש שהחברה לא תוכל לעמוד בהתחייבותה כלפי הלקוח בשל תקלות חמורות בשרתים, במחשבים ובתקשורת הטלפוניה של החברה, בשל מתקפת סייבר על שרתי ומחשבי החברה, בעיות בתקשורת רשת הסלולר וכדומה, אשר עלולות למנוע את המשך פעילותו התקינה של האתר ומתן השירות התקין ללקוח.

ז. ביטול העסקה על ידי הצרכן בכפוף להוראת החוק, יעשה על ידי מתן הודעה לבית העסק באמצעות הטלפון, הדואר האלקטרוני או דרך אתר האינטרנט של החברה. ההודעה תכלול את פרטי הלקוח (שם ומספר זהות), טלפון, מספר ההזמנה ותאריך הטיסה שנקבע.

להלן פרטי ההתקשרות עם החברה לצורך ביטול עסקה:

כתובת מייל:  Udi@UFly.co.il

טלפון: 052-2-457-457

האם ניתן לשנות את מועד הטיסה לאחד שתואמה?

שינוי מועד/זמן הטיסה מתאפשר עד 48 שעות לפני הזמן שתואם ושוריין עבורכם. בשל חלונות הטיסה הקצרים שלנו (התלויים במזג האוויר), זה זמן ההתרעה הסביר שנוכל כנראה לקבל טיסה במקום זו שבוטלה. זכרו, שההתחייבות למועד ולזמן הטיסה הינה הדדית ושמדובר כאן גם בפרנסה של הטייס. כמו שלא הייתם רוצים שהטייס יבטל או ישנה לכם את מועד/זמן הטיסה (בטח אם מדובר בטיסת יומולדת, יום נישואין וכדומה) נהגו גם אתם בהוגנות וכבדו את ההתחייבות כלפי הצד השני.
על אף האמור לעיל, ומתוך רצון להעניק ללקוחותינו שירות מעבר למצוין, במקרים חריגים(כוח עליון), בהם נמנע מכם מלהגיע לטיסה, ובתנאי שעדכנתם את הטייס על כך מבעוד מועד בטרם הגעתו אל המנחת, יונפק לכם שובר טיסה חדש, התקף למשך לשנה ממועד הטיסה המקורי. במידה ולא הופעתם לטיסה, ללא כל הודעה מראש, לא יינתן כל החזר כספי או שובר טיסה חלופי.

שוברי טיסה מתנה

לא ניתן לבטל עסקה בגין רכישת שוברי טיסה שהונפקו ונשלחו כמתנה לכתובת מייל שמסר הלקוח. השוברים כוללים קוד ייחודי המאפשר רכישת חבילה באופן עצמאי באתר ע”י מקבל השובר.

הגבלת פרטיות

א. האתר עושה שימוש ב Cookies – עוגיות (קובץ טקסט קטן אשר נשמר במכשירך/מחשבך באמצעות הדפדפן) וזאת על מנת בין היתר, להתאים את הצגת תוכן האתר והמוצרים השונים להעדפותיך האישיות ובכך לשפר את חווית המשתמש שלך (לדוגמא הן עוזרות להציג בפניך את תוכן העגלה שלך, להשאיר אותך מחובר לאחר שתזין את כתובת הדוא”ל והסיסמה שלך, לשמור על ההעדפות שלך ועוד הרבה דברים שימושיים אחרים) וגם לצורכי איסוף נתונים סטטיסטיים הקשורים לגלישה באתר לצורכי תפעולו השוטף ולצורכי שיווק ופרסום. הגלישה באתר מהווה את הסכמתך לעניין השימוש בקובצי Cookies על ידי האתר ומנהליו.

ב. “יו-פליי UFly” אוספת ושומרת את פרטייך האישיים כפי שנמסרו בעת ההרשמה/ביצוע הרכישה וזאת על מנת שנוכל לקיים התקשרות רציפה ותקינה מרגע תהליך הרכישה ועד לאספקת השרות.

ג. “יו-פליי UFly” מתחייבת, כי לא תמסור את פרטייך האישיים לגורם שלישי, למעט הפרטים הנדרשים לחברת האשראי/בנק/ביט/פייבוקס ולצורך ביצוע העסקה/ביצוע הטיסה.

ד. אנו עושים מאמצים גדולים על מנת לשמור על פרטיות לקוחותינו ובכלל וזאת על ידי שימוש באתר בתקני אבטחה (SSL) מהמתקדמים והמחמירים הקיימים בשוק.

ה. יחד עם זאת יובהר, כי לא ניתן לשלול ולמנוע לחלוטין פגיעה/פריצה מצד גורמים עוינים את אתר האינטרנט או מחשבי החברה ועל כן,  “יו-פליי UFly” לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישיר או עקיף אם וככל שייגרם ללקוח או למי מטעמו במקרה בו עקב מקרים שאינם בשליטתה, ידלפו פרטיו האישיים ו/או פרטי כרטיס האשראי שלו לרשת האינטרנט.

זכויות יוצרים וקניין רוחני

א. התוכן הכתוב באתר ובכלל זאת: המאמרים, המדריכים, התקנון, התמונות, הוידאו, התיאורים, התוכנה, הקוד שלה והתוכן השיווקי מוגנים בזכויות יוצרים / זכויות קניין רוחני ושייכים למנהל האתר ו”יו-פליי UFly” או לצדדים שלישיים.

ב. חלק מהתמונות, הבאנרים, הסימנים המסחריים והמפרטים הטכניים המוצגים באתר מוגנים אף הם בזכויות יוצרים השייכות לצדדים שלישיים אשר התירו לחברתנו את השימוש המוגבל בהם.

ג. לפיכך, אין להעתיק, לצלם, לשכפל, להפיץ, להעביר, לשלוח, לשתף, להשתמש או למסור את המידע לאחרים או לעשות בהם כל שימוש מסחרי או לא מסחרי מחוץ לשטח האתר בלא קבלת הסכמה על כך בכתב ומראש ממנהל האתר.

ד. השימוש במידע הכתוב/התמונות הוא בעת הגלישה באתר בלבד ולצרכיו האישיים והפרטיים בלבד של המשתמש!

תוכן מוטמע מאתרים אחרים

כתבות או פוסטים באתר זה עשויים לכלול תוכן מוטבע (לדוגמה, קטעי וידאו, תמונות, מאמרים, וכו’). תוכן מוטבע מאתרי אינטרנט אחרים דינו כביקור הקורא באתרי האינטרנט מהם מוטבע התוכן.

אתרים אלו עשויים לאסוף נתונים אודותיך, להשתמש בקבצי ‘עוגיות’, להטמיע מעקב של צד שלישי נוסף, ולנטר את האינטראקציה שלך עם תוכן מוטמע זה, לרבות מעקב אחר האינטראקציה שלך עם התוכן המוטמע, אם יש לך חשבון ואתה מחובר לאתר זה.

דין ובוררות

לאורך השנים הרבות בהן אנו מעניקים שירות ללקוחותינו, אנו עושים כל שניתן על מנת ליישב מחלוקות, אם נתגלעו עם לקוחותינו, מחוץ לכותלי בתי המשפט, תוך מאמץ בלתי מתפשר להגיע לפתרון הוגן עבור שני הצדדים ובשום דגש על שביעות רצון הלקוח.

היה ולא יעלה בידינו לפתור מחלוקת כלשהי, הדין שיחול על כל רכישה או התקשרות מול חברתנו בכפוף לתנאי תקנון הנ”ל, הוא דין מדינת ישראל בלבד והסמכות השיפוטית הבלעדית לדון במחלוקת הוא בית משפט השלום שבנתניה.

יש לכם שאלה?

אנחנו כאן כדי לענות:

כתובת מייל:  Udi@UFly.co.il

טלפון: 052-2-457-457

נגישות