תנאי שימוש – תקנון אתר

1. הנך מתבקש לקרוא את תנאי התקנון שלהלן במלואם ובעיון כתנאי מוקדם לרכישה ו/או גלישה באתר.

2. האתר משמש לקבלת מידע ורכישת חבילות לטיסת חוויה בטרקטורון מעופף-בקאי, ורשאים לרכוש בו בני 18 ומעלה, בעלי כתובת דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט, בעלי כתובת מגורים בישראל, אשר ברשותם כרטיס אשראי ישראלי, חשבון בנק ישראלי או אחת מאפליקציות התשלומים ביט או פייבוקס בלבד.

3. תנאי מוקדם לרכישת חבילת טיסה או קבלת שירות כלשהו, מותנה באישור חברת האשראי או אישור קבלת התשלום בפועל בחשבון הבנק של החברה או קבלת התשלום בפועל באמצעות אחת מאפליקציות התשלומים ביט או פייבוקס.

4.  הגלישה באתר/בחנות המקוונת מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הכללים והוראות תקנון זה, לפיכך, אם אינך עומד או מסכים לאחד מתנאי התקנון, הנך מתבקש שלא לעשות כל שימוש בחנות או במידע המופיע באתר.

5. המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ.

תנאי רכישה

*ניתן לבצע רכישת חבילת טיסה הן באמצעות הטלפון/וואטסאפ והן באמצעות רכישה ישירה באתר.

1. הטיסה מתאימה לכל אדם מגיל 6 ומעלה, ללא מצב רפואי המגביל פעילות ספורט אתגרי ו/או אקסטרים, המסוגל לשבת חגור על הכיסא ביציבות ושמסוגל לתקשר ולקיים את הוראות הבטיחות כפי שיוצגו לו על ידי הטייס ו/או החברה.

2. מסיבות טכניות, קיימת מגבלת משקל של הנוסע. הטיסה בטרקטורון מעופף אפשרית ובטוחה לכל נוסע שמשקלו עד 100 ק"ג ללא כל התארגנות מיוחדת. הטסת נוסע כבד יותר – במגבלת משקל של עד 120 ק"ג – אפשרית, אך הדבר מחייב התארגנות מיוחדת ועל כן נדרש תאום מראש עם החברה. באחריות הלקוח לפנות לחברה מיד עם ביצוע ההזמנה ולציין באם משקל הנוסע מעל 100 ק"ג.

3. מיד עם אישור ההזמנה, תשלח החברה, באמצעות אפליקציית המסרים וואטסאפ, תקנון לטיסה בטרקטורון מעופף הכולל הוראות בטיחות והכנה לטיסה. הטיסה תבוצע בפועל רק באם קוימו כל התנאים וההגבלות שפורטו בתקנון. במידה ולא יקויים אחד מתנאי התקנון ו/או הוראות הבטיחות, הטיסה תבוטל ולא יינתן כל החזר כספי או שובר טיסה חלופי.

4. רכישת חבילת טיסה באתר, באמצעות הטלפון או הווטסאפ, ולאחר קבלת התשלום בפועל בחשבון החברה, מעניקה ללקוח את הזכות לקבלת החבילה אותה רכש בתאום מול לוח הזמנים של החברה על בסיס מקום פנוי ובכפוף לתנאי מזג האוויר.

5. מובא בזאת לידיעת הלקוח שהטיסות מתבצעות לאורך כל עונות השנה בימים א-ו, בשני סבבי טיסות: טיסות בוקר בין השעות 07:00-09:30 וטיסות אחר הצהריים בין השעות 17:30-20:00 (בכפוף לתנאי מזג האוויר ושעות האור). בימי החורף, בימים יבשים ללא רוחות ניתן לעיתים לטוס לאורך כל שעות היום.

6. החברה תעשה כל שניתן על מנת לתאם עבור הלקוח את הטיסה במועד שיבחר ובכפוף למגבלות שפורטו לעיל.

7. ברכישת טיסה כשובר מתנה, יישלח השובר ישירות אל כתובת המייל אותה הזין הלקוח בעת ההזמנה, בצירוף הברכה אותה כתב. מקבל השובר יוכל לעשות בו שימוש הן להזמנת הטיסה אותה רכשו עבורו והן כמקדמה עבור רכישת חבילת טיסה יקרה יותר, אם יחפוץ, באתר החברה. ערך השובר לצורך השדרוג יהיה כפי ערכו המלא והמקורי – כפי שנרכש.

תוקף שובר מתנה הינו שנה מיום הרכישה. 

8. תהליך הרכישה באתר מורכב מכמה שלבים:

א. בחירת חבילת טיסה ולחיצה על כפתור "הוסף לסל". מיד תועברו לסל הקניות.

ב. בסל הקניות עליכם לעבור על פרטי החבילה אותה בקשתם לרכוש, אם יש לכם קוד קופון או שובר זה המקום להזין אותו. לאחר אימות כל הפרטים יש ללחוץ על כפתור "מעבר לתשלום".

ג. בעמוד התשלום עליכם למלא את הפרטים האישיים הנדרשים ולבחור את צורת התשלום הרצויה מבין האפשרויות, לאשר את תנאי השימוש וללחוץ על "שליחת הזמנה". בשלב זה תקבלו למייל הודעה שהזמנתכם בטיפול, בצירוף מספר הזמנה.

ד. כעת עליכם לבצע את התשלום כפי שבחרתם: באמצעות אפליקציית התשלומים ביט או פייבוקס, באמצעות העברה בנקאית או בחיוב בכרטיס אשראי לפי ההנחיות שניתנו לכם בעמוד התשלום ליד בחירת סוג התשלום.

ה. ההזמנה לא תושלם בטרם קבלת התשלום בפועל בחשבון החברה, באפליקציית התשלומים או בטרם קבלת אישור מחברת האשראי שלכם. יודגש, כי בבחירה ברכישה באמצעות כרטיס אשראי, קיימת החובה לשלוח הודעת וואטסאפ לחברה, ממספר הטלפון של בעל כרטיס האשראי, כפי שמופיע בחברת האשראי, אל טלפון זה בלבד יישלח טופס "דרישת תשלום" למילוי ע"י בעל הכרטיס. אימות פרטים יבוצע מול חברת האשראי בגין כל סכום חיוב. בהודעת הוואטסאפ יש לציין את מספר ההזמנה שקבלתם במייל עם שליחת ההזמנה.

ו. רק לאחר קבלת התשלום בחשבון החברה, תקבלו למייל שלכם הודעה ש"ההזמנה הושלמה". כעת ניתן לפנות לחברה על מנת לתאם מועד לטיסה.

מדיניות ביטול עסקה / עסקת מכר מרחוק

א. על פי חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981, רשאי צרכן שרכש שרות ב"עסקת מכר מרחוק" (רכישה דרך אתר אינטרנט או רכישה טלפונית) לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מביצוע העסקה, בתנאי שהביטול נעשה עד יומיים לפני קבלת השירות.

ב. בביטול עסקת מכר מרחוק, תגבה החברה דמי ביטול בגובה 5% מסכום הרכישה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם. בנוסף, רשאית החברה אם וככל שחויבה בעמלות נוספות על ידי חברת האשראי בגין ביצוע+ביטול העסקה, לקזז אותן מסך ההחזר המגיע ללקוח.

ג. במקרים של דחיית טיסה עקב תנאי מזג אוויר שאינם מאפשרים את קיומה, הטיסה תדחה למועד חדש שיוסכם בין הצדדים ולא תתבטל.

ד. החברה תזכה את חשבון הלקוח (לאחר קיזוז הסכומים כפי שפורט לעיל) בתוך 14 ימי עסקים מיום הודעת הביטול שנמסרה על ידי הלקוח.

ה. בכפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981, הזכות לביטול עסקה אינה חלה על מוצרים שיוצרו או הורכבו במיוחד עבור הצרכן.

בהתאם לאמור לעיל, לא ניתן לבטל עסקה בגין רכישת שוברי מתנה לרכישת טיסה שהונפקו ונשלחו כמתנה לכתובת מייל שמסר הלקוחהשוברים נטענים בסכום העיסקה שנירכש וכוללים קוד ייחודי וחד פעמי המאפשר רכישת חבילה באופן עצמאי באתר ע"י מקבל השובר ותקפים למשך שנה אחת. דינם כדין שובר מתנה/תווי קנייה/כרטיס מגנטי נטען.

ו. החברה תהיה רשאית לבטל עסקה ולהשיב לצרכן את מלוא כספו במקרים הבאים:

  • טעות קולמוס – נפלה טעות במחיר באתר/באפליקצייה, במפרט, במק"ט, בזמינות המלאי, בתמונה וכד'
  • במצבים של כוח עליון: אי כשירות של כלי הטייס ו/או מצבו הבריאותי של הטייס, אי כשירות מסלולי ההמראה או סגירה זמנית של המנחת (עקב עבודות תחזוקה וכד'), פעולות איבה, מלחמה, טרור, ימי אבל, מגפות וכדומה.
  • במקרים בהם לא ניתן לנהל את האתר ואת ההזמנות שבוצעו בו כסדרם והתעורר חשש שהחברה לא תוכל לעמוד בהתחייבותה כלפי הלקוח בשל תקלות חמורות בשרתים, במחשבים ובתקשורת הטלפוניה של החברה, בשל מתקפת סייבר על שרתי ומחשבי החברה, בעיות בתקשורת רשת הסלולר וכדומה, אשר עלולות למנוע את המשך פעילותו התקינה של האתר ומתן השירות התקין ללקוח.

ז. ביטול העסקה על ידי הצרכן בכפוף להוראת החוק, יעשה על ידי מתן הודעה לבית העסק באמצעות הטלפון, הדואר האלקטרוני או דרך אתר האינטרנט של החברה. ההודעה תכלול את פרטי הלקוח (שם ומספר זהות), טלפון, מספר ההזמנה ותאריך הטיסה שנקבע.

להלן פרטי ההתקשרות עם החברה לצורך ביטול עסקה:

כתובת מייל:  Udi@UFly.co.il

טלפון: 052-2-457-457

*מקרים בהם לא ניתן לבטל עסקה: http://www.consumers.org.il/category/cases-for-no-annulment-rights

שינוי מועד טיסה לאחד שתואמה

שינוי מועד/זמן הטיסה מתאפשר עד 48 שעות לפני המועד שתואם עבורכם, למעט במקרים המוגדרים ככוח עליון בהם נמנע מכם מלהגיע לטיסה ובתנאי שעדכנתם את הטייס/החברה מבעוד מועד ובטרם הגעת הטייס אל המנחת. במקרים אלו, יונפק לכם שובר טיסה חדש, התקף ל-60 יום ממועד הטיסה המקורי.
במידה ולא הופעתם לטיסה, ללא כל הודעה מראש, לא יינתן כל החזר כספי או שובר טיסה חלופי.
במקרים של דחיית טיסה עקב תנאי מזג אוויר שאינם מאפשרים את קיומה, הטיסה תדחה למועד חדש שיוסכם בין הצדדים ולא תתבטל.
שוברי מתנה לרכישת טיסה

לא ניתן לבטל עסקה בגין רכישת שוברי מתנה לרכישת טיסה שהונפקו ונשלחו כמתנה לכתובת המייל שמסר הלקוח. השוברים נטענים בסכום העיסקה שנירכש וכוללים קוד ייחודי וחד פעמי המאפשר רכישת חבילה באופן עצמאי באתר ע"י מקבל השובר. דינם כדין שובר מתנה/כרטיס מגנטי נטען/תווי קנייה. תוקף שובר מתנה הינו שנה מיום הרכישה.

הגבלת פרטיות

א. האתר עושה שימוש ב Cookies – עוגיות (קובץ טקסט קטן אשר נשמר במכשירך/מחשבך באמצעות הדפדפן) וזאת על מנת בין היתר, להתאים את הצגת תוכן האתר והמוצרים השונים להעדפותיך האישיות ובכך לשפר את חווית המשתמש שלך (לדוגמא הן עוזרות להציג בפניך את תוכן העגלה שלך, להשאיר אותך מחובר לאחר שתזין את כתובת הדוא"ל והסיסמה שלך, לשמור על ההעדפות שלך ועוד הרבה דברים שימושיים אחרים) וגם לצורכי איסוף נתונים סטטיסטיים הקשורים לגלישה באתר לצורכי תפעולו השוטף ולצורכי שיווק ופרסום. הגלישה באתר מהווה את הסכמתך לעניין השימוש בקובצי Cookies על ידי האתר ומנהליו.

ב. "יו-פליי UFly" אוספת ושומרת את פרטייך האישיים כפי שנמסרו בעת ההרשמה/ביצוע הרכישה וזאת על מנת שנוכל לקיים התקשרות רציפה ותקינה מרגע תהליך הרכישה ועד לאספקת השרות.

ג. "יו-פליי UFly" מתחייבת, כי לא תמסור את פרטייך האישיים לגורם שלישי, למעט הפרטים הנדרשים לחברת האשראי/בנק/ביט/פייבוקס ולצורך ביצוע העסקה/ביצוע הטיסה.

ד. אנו עושים מאמצים גדולים על מנת לשמור על פרטיות לקוחותינו ובכלל וזאת על ידי שימוש באתר בתקני אבטחה (SSL) מהמתקדמים והמחמירים הקיימים בשוק.

ה. יחד עם זאת יובהר, כי לא ניתן לשלול ולמנוע לחלוטין פגיעה/פריצה מצד גורמים עוינים את אתר האינטרנט או מחשבי החברה ועל כן, "יו-פליי UFly" לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישיר או עקיף אם וככל שייגרם ללקוח או למי מטעמו במקרה בו עקב מקרים שאינם בשליטתה, ידלפו פרטיו האישיים ו/או פרטי כרטיס האשראי שלו לרשת האינטרנט.

זכויות יוצרים וקניין רוחני

א. התוכן הכתוב באתר ובכלל זאת: המאמרים, המדריכים, התקנון, התמונות, הוידאו, התיאורים, התוכנה, הקוד שלה והתוכן השיווקי מוגנים בזכויות יוצרים / זכויות קניין רוחני ושייכים למנהל האתר ו"יו-פליי UFly" או לצדדים שלישיים.

ב. חלק מהתמונות, הבאנרים, הסימנים המסחריים והמפרטים הטכניים המוצגים באתר מוגנים אף הם בזכויות יוצרים השייכות לצדדים שלישיים אשר התירו לחברתנו את השימוש המוגבל בהם.

ג. לפיכך, אין להעתיק, לצלם, לשכפל, להפיץ, להעביר, לשלוח, לשתף, להשתמש או למסור את המידע לאחרים או לעשות בהם כל שימוש מסחרי או לא מסחרי מחוץ לשטח האתר בלא קבלת הסכמה על כך בכתב ומראש ממנהל האתר.

ד. השימוש במידע הכתוב/התמונות הוא בעת הגלישה באתר בלבד ולצרכיו האישיים והפרטיים בלבד של המשתמש!

תוכן מוטמע מאתרים אחרים

כתבות או פוסטים באתר זה עשויים לכלול תוכן מוטבע (לדוגמה, קטעי וידאו, תמונות, מאמרים, וכו'). תוכן מוטבע מאתרי אינטרנט אחרים דינו כביקור הקורא באתרי האינטרנט מהם מוטבע התוכן.

אתרים אלו עשויים לאסוף נתונים אודותיך, להשתמש בקבצי 'עוגיות', להטמיע מעקב של צד שלישי נוסף, ולנטר את האינטראקציה שלך עם תוכן מוטמע זה, לרבות מעקב אחר האינטראקציה שלך עם התוכן המוטמע, אם יש לך חשבון ואתה מחובר לאתר זה.

דין ובוררות

לאורך השנים הרבות בהן אנו מעניקים שירות ללקוחותינו, אנו עושים כל שניתן על מנת ליישב מחלוקות, אם נתגלעו עם לקוחותינו, מחוץ לכותלי בתי המשפט, תוך מאמץ בלתי מתפשר להגיע לפתרון הוגן עבור שני הצדדים ובשום דגש על שביעות רצון הלקוח.

היה ולא יעלה בידינו לפתור מחלוקת כלשהי, הדין שיחול על כל רכישה או התקשרות מול חברתנו בכפוף לתנאי תקנון הנ"ל, הוא דין מדינת ישראל בלבד והסמכות השיפוטית הבלעדית לדון במחלוקת הוא בית משפט השלום שבנתניה.

יש לכם שאלה?

אנחנו כאן כדי לענות:

כתובת מייל:  Udi@UFly.co.il

טלפון: 052-2-457-457

נגישות